Ogłoszenie o zamówieniu

Nadrzędna kategoria: ROOT Utworzono: środa, 10 czerwiec 2015 Opublikowano: środa, 10 czerwiec 2015

Wola Dębińska: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej
Numer ogłoszenia: 84181 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum , Wola Dębińska 330, 32-852 Wola Dębińska, woj. małopolskie, tel. 14 6658218, faks 14 6658218.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej Dowozy obowiązują w dniach nauki w Zespole Szkół w okresie od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r. 1. Zamówienie obejmuje usługi przewozu uczniów do Zespołu Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Woli Dębińskiej. Przywóz odbywał się będzie w godzinach porannych, zaś odwóz w popołudniowych według harmonogramu stanowiącego zał. nr 10 do SIWZ. Zakres świadczonych usług przewozowych będzie obejmować przewóz około 150 uczniów dziennie przez okres 187 dni (przywóz i odwóz) na trasach: 1) I trasa: Wola Dębińska (Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego) - Jastew - Maszkienice - Wola Dębińska - o długości 74 km (dziennie - 4 kursy każdy jednym autobusem, w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. rozpoczęcie, zakończenie roku szkolnego, święto szkoły itp. -dziennie 2 kursy jednym autobusem) 2) II trasa: Wola Dębińska (Zespół Szkół im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego) - Dębno Granice - Perła - Biadoliny Szlacheckie - Wola Dębińska - o długości 68 km (dziennie - 4 kursy każdy jednym autobusem, w wyjątkowych sytuacjach takich jak np. rozpoczęcie, zakończenie roku szkolnego, święto szkoły itp. - dziennie 2 kursy jednym autobusem) 2. Łączna ilość km dziennie na obydwu trasach wynosi 142 km. 3. Harmonogram rozkładu jazdy może ulec zmianie po uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Łączna ilość dzieci przewożonych na obydwu trasach wynosi około 150 osób. Ilość uczniów oraz dni, w których wykonywane będą przewozy są wartościami maksymalnymi i mogą być mniejsze od ilości uczniów faktycznie korzystających z przewozu oraz ilości dni, w których przewóz będzie dokonywany. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie ewentualne zmiany tras i godzin przewozu naszych uczniów w zależności od zmian organizacji pracy szkoły. 6. Szczegółowy zakres usług zawiera załącznik nr 10 do SIWZ określający trasy przejazdów z podanymi kilometrami, godzinami wyjazdów i przyjazdów. 7. Zamawiający zastrzega, iż przewóz uczniów może się odbywać wyłącznie w zakresie zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów specjalnych. W ramach wykonywanego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza przewozu innych osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o podwykonawstwie (jeżeli dotyczy), formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 1) Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: a) wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 2) obniżenie wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym (dotyczy to również zastąpienia autobusu mikrobusem) Warunkami tych zmian są: a) wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmiany organizacji pracy szkoły, które ze względów ekonomicznych mogą być wykonane, b) zgoda obu stron umowy, c) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 3) Zmiana terminu wykonania umowy. Warunkami takiej zmiany są: wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację zadania. W szczególności zdarzenia te obejmują co najmniej jedną z poniższych przyczyn: a) zmiana organizacji pracy szkoły, b) niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację nauczania w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć, c) konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego, zgoda obu stron umowy, zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, o których mowa w ust. 1, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu. W związku z przepisami Kodeksu Cywilnego o solidarnej odpowiedzialności inwestora za roboty wykonane przez podwykonawców (art. 6471 § 5), w przypadku wykazania w ofercie robót, które będą podzlecone zostanie wprowadzony do umowy z wykonawcą robót zapis dotyczący sposobu regulacji należności za roboty wykonane przez podwykonawców lub dotyczący formy zabezpieczania ich interesów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szkolawola.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół im. Kardynała Wyszyńskiego, Wola Dębińska 330, 32-852 Dębno, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:50, miejsce: Zespół Szkół im. Kardynała Wyszyńskiego, Wola Dębińska 330, 32-852 Dębno, pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Odsłony: 2771

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej: Polityka prywatności.

  Akceptuję cookies z tej strony.