Aktualności

Wycieczka do Szczawnicy - klasa VII a

Nadrzędna kategoria: Artykuły Utworzono: niedziela, 29 październik 2023 Opublikowano: niedziela, 29 październik 2023

12 października wczesnym rankiem pojechaliśmy autobusem wraz z wychowawczynią i ks. Grzegorzem na wycieczkę do Szczawnicy. Pogoda dopisała, od rana świeciło słońce, niebo było bezchmurne, wiał ciepły wiatr.

W Krościenku dołączyła do nas pani Agnieszka-przewodniczka grupy. Wyprawę w góry zaczęliśmy od przejścia Wąwozu Homole. Jest to głęboko wcięty, stromościenny wąwóz, znajduje się w Małych Pieninach na obszarze wsi Jaworki. Nie było łatwo, na górskich ścieżkach znajdowało się błoto, więc...

Czytaj więcej: Wycieczka do Szczawnicy - klasa VII a

Powitanie jesieni na szlaku turystycznym- klasa VII a

Pod koniec września wybraliśmy się autobusem wraz opiekunami do Jaworska, a stamtąd pieszo wędrowaliśmy niebieskim szlakiem turystycznym do Melsztyna. Pokonaliśmy tę trasę w ciągu trzech godzin. Nie było łatwo. Szlak trochę zapomniany, ścieżki zarośnięte, gdzieniegdzie połamane drzewa. Pogoda była wspaniała, wokół rozciągał się niezwykły widok. Około godziny dwunastej stanęliśmy przy wieży zamku w Melsztynie. Zjedliśmy coś pysznego w pięknej restauracji „Podzamcze” i poszliśmy nad...

Czytaj więcej: Powitanie jesieni na szlaku turystycznym- klasa VII a

PIŻAMOWCY GÓRĄ!!!!

Nadrzędna kategoria: Artykuły Utworzono: piątek, 27 październik 2023 Opublikowano: piątek, 27 październik 2023

W poniedziałek 23 października.2023 r. w naszej szkole urządziliśmy DZIEŃ PIŻAMY – dzień, w którym wszyscy bez wyjątku mogli chodzić w piżamie, szlafroku, kapciach…. Ten drobny gest, który wszystkim uczniom i nauczycielom dał powody do uśmiechu jest symbolicznym gestem solidarności z dziećmi chorymi, przebywającymi na oddziałach szpitalnych. Dla tych dzieci piżama jest niestety ubiorem codziennym. Dla dzieci zbieraliśmy malowanki i kredki, które zostaną do nich dostarczone. Nasza dobra zabawa...

Czytaj więcej: PIŻAMOWCY GÓRĄ!!!!

VIII klasa na spotkaniu „Powstań i żyj! Stając się sobą” w Tarnowie

Nadrzędna kategoria: Artykuły Utworzono: poniedziałek, 16 październik 2023 Opublikowano: wtorek, 24 październik 2023

Dnia 11 października uczniowie klasy VIII naszej szkoły wraz z Panią Dyrektor i księdzem Grzegorzem oraz swoimi kolegami i koleżankami ze Szkoły w Dębnie udali się do Tarnowa do areny Jaskółka na spotkanie profilaktyczno-formacyjne: „Powstań i żyj! Stając się sobą”. Był to bardzo owocny czas… Rozpoczęliśmy wspólna integracja z młodymi z całej diecezji, poprzez wspólne rozmowy i taniec. Następnie wysłuchaliśmy prelekcji wygłoszonej przez p a n i ą M o n i k ę C h o c h l a o r a z p a n a M a...

Czytaj więcej: VIII klasa na spotkaniu „Powstań i żyj! Stając się sobą” w Tarnowie

Adres

Click!

Gmina Dębno DCK Dębno BiP Kuratorium Oświaty OKE

@@

Strona wykorzystuje COOKIES w celach statystycznych, bezpieczeństwa oraz prawidłowego działania serwisu. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej: Polityka prywatności.

Akceptuję cookies z tej strony.